Locatie
Bent u benieuwd hoe u hier kan geraken?
Contacteer ons
Je kan ons bellen of contacteren via het contactformulier
FAQ
Antwoorden op veelgestelde vragen
Onze locatie
Contacteer ons
Contacteer ons per e-mail
via info@villabellevie.be of via het contactformulier.
Contacteer ons per telefoon
Lieven Genbrugge
+32 (0)491 563121
Faq
We hebben een lijst met antwoorden op veelgestelde vragen samengesteld.
- Hoe zet ik de sauna aan/af?
De sauna is voorzien van een digitaal paneel waarmee je de temperatuur kan instellen. Zet deze op max 90 graden, na een 20-tal minuten opwarmen is de sauna klaar voor gebruik. Na gebruik van de sauna moet je steeds de I/O knop gebruiken om deze uit te schakelen.
- Hoe giet ik water op warmte-element?
In de sauna vind je ook een emmertje met lepel, waarmee je water kan gieten in het daarvoor voorziene gaatje. Nooit water rechtstreeks op het warmte element gieten. Kosten aan de sauna worden automatisch van de waarborg gehouden.
- Hoe werkt de verlichting?
Bij het betreden van de woning zal de verlichting in het gangpad (boven en beneden), automatisch aanspringen (sensoren). Dit is ook zo in de sanitaire ruimtes. Enkel de verlichting in de keuken en leefruimte is dimbaar. Dit doe je door te blijven drukken op de verlichtingsknop. Bij het verlaten van de woning steeds nakijken of de verlichting steeds uitgeschakeld is in de kamers en badkamers, woonruimte, fitness en seminarieruimte.
- Hoe werkt de verwarming?
De verwarming zal geregeld worden door jullie contactpersoon voor jullie aankomst. Het hele gelijkvloers verwarmt via vloerverwarming. De verwarming is ingesteld op de thermostaat volgens een weekplan. Dit kan vanop afstand ook geregeld worden, dus aanpassingen aan de thermostaat zijn ten strengste verboden. Bij problemen hieromtrent, onmiddellijk contact opnemen met jullie contactpersoon.
- Sonos
Download op uw smartphone of tablet de sonos app.
Er zijn drie speakers: in de living, in de vergaderzaal en in de fitnessruimte naast de sauna. U kunt ook de Samsung tablet gebruiken die bij de installatie ligt. Hij werkt alleen voor de Sonos-dienst. Via Bluetooth vindt u hem terug als soundmaster NR850.
Respecteer de rust in deze residentiële wijk. Hou het aantal decibels onder controle.
- Hulp nodig?
U kunt terecht bij buurvrouw Corine Vandael, 0496 54 24 86. Domaine de Bellevue 141, 6940 Septon.
- Internet
Villa Belle Vie is aangesloten op het Proximus netwerk. Informatie over wachtwoorden vindt u ter plaatse.